Avete bisognu d'aiutu?

Queste anormalità sò ricordi per rimpiazzà u kit di embrague.

Ci sò parechji signali cumuni chì a vostra vittura pò avè bisognukit d'embraguerimpiazzamentu:

Quandu si libera l'embrague, a vitezza di u mutore aumenta ma a vitezza di u veiculu ùn aumenta o ùn cambia significativamente.Questu puderia esse perchè i piatti di embrague sò purtati è ùn trasmettenu più a putenza in modu efficiente.

Quandu si libera l'embrague, si sente un odore stranu o pungente.Questu pò esse causatu da u surriscaldamentu di i dischi di frizione di l'embrague.

Quandu pressu u clutch, si sente chì u pedale di l'embrague si allunta o diventa difficiule di pressu.Questu pò esse dovutu à un prublema cù u platu di pressione di l'embrague o u sistema idraulicu di embrague.

Quandu si cambia marcia, si sente rumori strani o si sente vibrazioni.Questu pò esse causatu da una piastra d'embrague dannata o una piastra di pressione di embrague.

Quandu si libera l'embrague, si sente un jitter o vibrazione notevuli.Questu pò esse causatu da dischi di embrague irregolari o usura irregolare.

 

Sè vo scontru una di e situazioni sopra, hè cunsigliatu per andà in un magazinu prufessiunale di riparazione di vittura per verificà l'embrague u più prestu pussibule è fà rimpiazzamentu o riparazione necessariu.


Tempu di Postu: Nov-03-2023
whatsapp