Avete bisognu d'aiutu?

Quantu volte deve esse cambiatu i pasticci di frenu?

I freni sò generalmente in duie forme: "frenu à tamburu" è "frenu à discu".Cù l'eccezzioni di uni pochi di vitture chjuche chì utilizanu sempre freni à tamburi (per esempiu POLO, u sistema di frenu posteriore di Fit), a maiò parte di i mudelli in u mercatu utilizanu freni à discu.Per quessa, u frenu di discu hè solu utilizatu in questa carta.

I freni di discu (cumunemente cunnisciuti cum'è "freni di discu") travaglianu cù calipers per cuntrullà dui pads di frenu chì clamp nantu à i discu di frenu nantu à e roti.Freccendu i freni, i cuscinetti diventanu più sottili è più fini.

U grossu di una nova pastiglia di frenu hè in generale di circa 1,5 cm, è e duie estremità di a pastiglia di frenu anu una marca elevata, circa 3 mm.Se u grossu di u frenu hè pianu cù sta marca, deve esse rimpiazzatu immediatamente.S'ellu ùn hè micca rimpiazzatu in u tempu, u discu di frenu serà severamente usu.

Da u chilometru di a vittura, i freni ùn deve micca esse un prublema, di solitu guidanu chilometru à 60.000-80.000 km hè cunsigliatu per rimpiazzà i pads di frenu.Tuttavia, stu chilometru ùn hè micca assolutu, è l'abitudini di guida è l'ambienti sò in relazione.Pensate à u vostru amicu cum'è un cunduttore viulente, guasi chjappu in a cità tuttu l'annu, cusì hè prubabile di usu prematuru di i freni.Pò esse ghjudicatu da u sonu di metallu anormali di i freni di frenu chì i so freni di frenu sò stati purtati à a pusizione sottu à a marca di limitu è ​​deve esse rimpiazzati immediatamente.

U sistema di frenu hè direttamente ligatu à a vita di u pruprietariu, per quessa ùn deve esse micca sottovalutatu.Allora una volta chì u sistema di frenu dà un sonu anormale, duvemu attente à questu.

Altri motivi chì sò facilmente trascurati
In più di l'usura normale, a sabbia chjuca pò ancu esse un colpu di u sonu anormale di u frenu.In a guida di u veiculu, ci sarà una sabbia assai chjuca in u mità di a piastra è u discu, per via di un sonu anormale di attritu.Di sicuru, ùn vi preoccupate micca di questu, solu curriri è lasciate cadere i picculi grani.

Ci hè ancu un casu spiciale - se u novu pad di frenu ùn funziona micca bè, ci sarà ancu un sonu anormale.I pads di frenu di novu rimpiazzati seranu duru è seranu megliu dopu à circa 200 chilometri.Certi prupietari accelerà è slam nantu à i freni, per ottene un cortu periodu di corsa in l'effettu di frenu.Tuttavia, questu riduce a vita di u frenu.Hè ricumandemu di curriri per un periudu di tempu per osservà sta situazione, ùn andate micca à i pasticci di frenu furzati artificialmente.

Quantu volte deve esse cambiatu i pasticci di frenu1

In fatti, in più di i pads di frenu, ci sò parechje ragioni per u sonu anormali di u sistema di frenu, cum'è u funziunamentu di a stallazione, u discu di u frenu, i calipers di frenu, è a sospensjoni di u chassis sò prubabile di causà sonu anormali, a vittura principarmenti sviluppà u bonu. abitudine di l'ispezione di mantenimentu, impediscenu danni in u futuru.

Ciclu di mantenimentu di u sistema di frenu
1. Ciclu di rimpiazzamentu di u frenu: generalmente 6W-8W km o circa 3-4 anni.
U veiculu equipatu di linea di sensori di frenu hà una funzione d'alarma, una volta chì u limitu di usura hè righjuntu, l'instrumentu alarmarà a sostituzione.

2. A vita di u discu di frenu hè più di 3 anni o 100 000 chilometri.
Eccu un vechju mantra per aiutà à ricurdà: Sustituisce i pasticci di frenu duie volte, è i dischi di frenu di novu.Sicondu i vostri abitudini di guida, pudete ancu cambià i piatti in trè o fette.

3. U periodu di sustituzione di l'oliu di frenu deve esse sottumessu à u manuale di mantenimentu.
In circustanze nurmale 2 anni o 40 mila chilometri deve esse rimpiazzati.Dopu l'usu di l'oliu di frenu per un bellu pezzu, a tazza di pelle è u pistone in a pompa di frenu s'useranu, risultatu in a turbidità di l'oliu di frenu, a prestazione di i freni serà ancu ridutta.Inoltre, l'oliu di frenu hè relativamente prezzu, evite micca di salvà una piccula quantità di soldi per causà una grande perdita.

4. Verificate u frenu di manu regularmente.
Pigliate u frenu di manu di tira cumune cum'è un esempiu, in più di a funzione di frenu, ancu bisognu di verificà a sensibilità di u frenu di manu.Insegni una piccula punta, in a strada piana guida lenta, frenu di manu lentu, sente a sensibilità di u manicu è u puntu cumuni.Tuttavia, stu tipu d'ispezione ùn deve esse troppu volte.

In cortu, tuttu u sistema hè ligata à a salvezza di a vita, 2 anni o 40 mila chilomitri duvia verificà u sistema di frenu, soprattuttu à spessu andà à alta vitezza o vittura di longa distanza, più bisognu di ispezzione di mantenimentu rigulari.In più di l'ispezione prufessiunale, alcuni metudi d'autotesta per rifarenza di amici di vittura.

Un sguardu: a maiò parte di i pads di frenu di discu, à traversu l'occhiu nudu ponu osservà u spessore di u pad di frenu.Quandu si trova un terzu di u grossu originale, u grossu deve esse osservatu spessu.Quandu parallella cù u logu, deve esse rimpiazzatu immediatamente.

Dui ascolta: ascolta u sonu pò ancu ghjudicà se u pad di frenu hè statu purtatu sottile, s'ellu si mette solu nantu à u pedale per sente un sonu "byi Byi" forte è duru, chì indica chì u spessore di u frenu hè statu purtatu à più bassu chè u logu nant'à i dui lati, purtendu à u logu nant'à i dui lati di u discu frenu friction direttu.Ma s'ellu hè u pedale di frenu à a seconda mità di u sonu anormale, hè prubabile di esse frenu di frenu o travagliu di discu di frenu o stallazione causatu da u prublema, bisognu di verificà in a tenda.

Trè passi: quandu si pisanu u frenu, hè difficiule, ma ancu chì u pad di frenu hà persu l'attrito, sta volta deve esse rimpiazzatu, altrimenti ci sarà periculu di vita.

Quattru test: di sicuru, pò ancu esse ghjudicatu da esempi di frenu.In generale, a distanza di frenu di 100 km / h hè di circa 40 metri.Più a distanza supera, u peghju hè l'effettu di frenu.Swerving nantu à i freni avemu parlatu di questu prima è ùn ripeteraghju micca.


Tempu di post: 23-May-2022
whatsapp