Avete bisognu d'aiutu?

Analisi di u Mercatu Mondiale di Fodera di Freni Automotive

Pastiglie di frenusò cumpunenti di u sistema di frenu di u veiculu.Anu furnisce l'attrito necessariu per piantà.Queste pastiglie di frenu sò una parte integrante di i freni di discu di l'automobile.Questi pads di frenu sò usati per appughjà contru à i dischi di frenu quandu i freni sò impegnati.Questu ferma a velocità di u veiculu è riduce u so muvimentu.Pastiglie di frenu ponu esse truvati in u caliper di frenu.Impulsanu contru i rotori per cunvertisce l'energia cinetica in energia termale.

Parechje tecnulugii cum'è l'ABS (Antilock Braking System) è i Sistemi Autonomous Braking sò diventati equipaggiu standard in i vitture novi.Queste tecnulugia aiutanu à accelerà a crescita in u mercatu globale di i freni di l'automobile.Nta l'ultimi anni, una quantità di novi cumpagnie sò intruti in u mercatu di i freni.Pianu di sviluppà materiali di frizione d'altu rendiment è aduprà tecnulugia avanzata di fabricazione è sviluppu.I pads di frenu à alta temperatura sò durable è affidabili.Per assicurà un fornimentu stabile di pastiglie di frenu per l'industrii di l'automobile, i pruduttori entranu in cuntratti di furnimentu à longu andà cù l'automobilisti per rinfurzà a so dirigenza di u mercatu.

Crescita prevista:U mercatu per i freni di l'automobile in u mondu sanu valeva 3,8 miliardi USD in 2021. Hè previstu di cresce à un CAGR di 5,7% trà 2022 è 2031. U rapportu hè di ciò chì altri ricercatori anu truvatu da l'infurmazioni detallati, è furnisce ancu dati riguardanti l'attuale. cundizione di u mercatu.U rapportu copre i tipi è l'applicazioni secondu i paesi è e regioni chjave. L'imprese più attive in u mercatu sò profilate in dettaglio in vista di qualità, per esempiu, cartera di l'impresa, strategie di cummerciale, panoramica finanziaria, sviluppi recenti è parte di l'industria generale.


Tempu di Postu: Nov-23-2022
whatsapp