Quandu si scegliepastiglie di frenu, duvete prima cunsiderà u so coefficientu di attritu è u raghju di frenata efficace per assicurà chì e prestazioni di frenata (sensazione di u pedale, distanza di frenata) di u veiculu sianu à u livellu.
A prestazione di e pastiglie di frenu si riflette principalmente in:
1. Resistenza à alta temperatura. A direzzione di ricerca è sviluppu più diffusa in u mondu hè di ottene l'isolamentu termicu nantu à a superficia di attritu di a pastiglia di frenu per via di a resistenza à alta temperatura è a cunduttività non termica di e sustanze inorganiche, è à u listessu tempu si basa nantu à un gran numeru di fibre metalliche per ottene una migliore cunduttività termica è dissipazione di u calore. Cooperà cù u sistema di freni per stabilisce un sistema di ventilazione per ottene a stabilità di a corsa.
2.Frizione. Stu pruduttu originale generale hè trà 0,38-0 42, è l'alta prestazione hè generalmente intornu à 0,5.
3. Esperienza d'usu. A scelta di e pastiglie di frenu deve dipende da a forza di ricerca è sviluppu tecnicu è da a praticità di a marca daretu à ella.
Infine, hè cunsigliatu di utilizà u metudu regulare per cumprà e pastiglie di frenu. Nurmalmente, ponu esse rimpiazzate ogni 2-3 anni (3-50.000 chilometri). Benintesa, a quantità di usura attuale prevalerà!
Data di publicazione: 23 d'aostu 2023