Quandu si tratta di prestazioni di frenata affidabili, uS630 TB169 Ganascia di frenu di l'asse posteriorehè una scelta eccellente per i veiculi Daihatsu, Suzuki è Tata Swift. Cuncepitu cù precisione è fabbricatu cù materiali durevuli, questu pattinu di frenu assicurasicurezza, stabilità è prestazioni à longu andànantu à a strada.
Caratteristiche principali di a ganascia di frenu S630 TB169
-
Forte putenza di frenata– Fornisce eccellenti prestazioni di frenata, dendu fiducia à i cunduttori sia in u trafficu urbanu sia in e cundizioni di l'autostrada.
-
Durabile in cundizioni difficili- Custruitu per resiste à u calore, a pressione è l'usura quotidiana, assicurendu una longa durata di serviziu.
-
Scelta Efficace in termini di Costi- U materiale di alta qualità cù prezzi competitivi ne face u pezzu di ricambio perfettu per u mercatu di i rivenditori.
Applicazioni di veiculi cumpatibili
-
mudelli Daihatsu- Sustituzione di l'asse posteriore
-
Modelli Suzuki (cumpresi Swift)- Adattabilità affidabile per una guida sicura
-
Vitture Tata– Cuncepitu per l'efficienza è un forte cuntrollu di frenata
Perchè sceglie e ganasce di frenu Terbon?
À Terbon, simu spezializati in a fabricazionecumpunenti di freni premiumper i mercati mundiali. Ogni pruduttu hè sottumessu à un cuntrollu di qualità strettu è à testi di prestazione per risponde à i standard internaziunali. Scegliendu Terbon'sS630 TB169 Ganascia di frenu di l'asse posteriore, investite in una parte chì combinasicurezza, durabilità è accessibilità.
Specifiche di u produttu
-
Numeru di Parte:S630 TB169
-
Posizione:Assale posteriore
-
Materiale:Materiale di attritu d'alta resistenza cù supportu in acciaio robustu
-
Compatibilità:Daihatsu, Suzuki, Tata Swift è mudelli cunnessi
Ordinate oghje a vostra ganascia di frenu S630 TB169
Migliurate u sistema di frenata di u vostru veiculu cù l'affidabileS630 TB169 Ganascia di frenuChè sìate un distributore, un meccanicu o un pruprietariu di vittura, sta ganascia di frenu hè a suluzione di rimpiazzamentu perfetta.
Data di publicazione: 18 d'aostu 2025