Recentemente, a quistione di l'automobilepastiglie di frenuètamburi di frenuhà torna attiratu l'attenzione di u publicu. Hè capitu chì e pastiglie di frenu è i tamburi di frenu sò cumpunenti assai impurtanti durante u prucessu di guida di un veiculu, chì affettanu direttamente a sicurezza di guida. Tuttavia, alcune imprese senza scrupuli utilizanu materiali à bassu prezzu è inferiori per fabricà pastiglie di frenu è tamburi di frenu per fà un prufittu, minaccendu seriamente a vita è a sicurezza di a pruprietà di i cunsumatori.
In questu cuntestu, l'Amministrazione Statale per a Regulazione di u Mercatu hà publicatu pocu fà i risultati di una ispezione speciale di pezzi di ricambio per automobili cum'è e pastiglie di freni è i tamburi di freni. I risultati anu dimustratu chì 21 lotti di prudutti di qualità inferiore sò stati identificati da 32 lotti di campioni prudutti da 20 cumpagnie, cumprese alcune marche di pezzi di ricambio per automobili ben cunnisciute. I prublemi principali eranu cuncentrati in a capacità di frenata di e pastiglie di freni è di i tamburi di freni, chì presentavanu periculi per a sicurezza cum'è una longa distanza di frenata è un guastu di i freni.
In risposta à questu, l'Amministrazione Statale per a Regulazione di u Mercatu hà invitatu i cunsumatori à fà attenzione à i canali di compra è à pruvà à sceglie canali formali per cumprà pezzi di ricambio per automobili chì rispondenu à i standard naziunali. À u listessu tempu, l'imprese pertinenti sò state invitate à rinfurzà l'autodisciplina, migliurà a qualità di i prudutti è assicurà a sicurezza è i diritti di i cunsumatori.
In più di i cunsumatori è di l'imprese, i dipartimenti guvernamentali devenu ancu rinfurzà a supervisione è a repressione di l'attività illegali di pruduzzione è di vendita. Solu cù sforzi cumuni di i cunsumatori, di l'imprese è di u guvernu si pò salvaguardà u sviluppu sanu di u mercatu di i pezzi di ricambio per automobili è assicurà a sicurezza di a vita è di i beni di e persone.
Data di publicazione: 27 d'aprile di u 2023