Bisognu d'aiutu ?

BMW si scusa per u disastru di u ghjacciu à u Salone di l'Automobile di Shanghai

Pastiglia di frenu BMW

BMW hè stata ubligata à scusassi in Cina dopu esse stata accusata di discriminazione à u salone di l'automobile di Shanghai quandu distribuia gelati gratuiti.

Un video nant'à a piattaforma cinese simile à YouTube, Bilibili, hà mostratu u stand Mini di u fabricatore di vitture tedescu à a fiera di i cunsumatori chì offre ghjacciu gratuitu à i visitori stranieri, ma chì rifiuta i clienti cinesi.

A campagna di ghjacciu "era destinata à offre un dessert dolce à l'adulti è à i zitelli chì visitavanu u spettaculu", hà dettu u contu Mini China in una dichjarazione publicata dopu nantu à u situ di microblogging cinese Weibo. "Ma a nostra gestione interna trascurata è a mancanza di u duvere di u nostru persunale vi anu causatu fastidiu. Vi offremu e nostre sincere scuse per questu".

Una dichjarazione successiva di Mini à u livellu mundiale hà dichjaratu chì l'impresa "cundanna u razzismu è l'intolleranza in ogni forma" è chì s'assicurerebbe chì ùn accada più.

L'hashtag "U stand BMW Mini accusatu di discriminazione" avia accumulatu più di 190 milioni di visualizzazioni è 11 000 discussioni nantu à Weibo ghjovi dopu meziornu.

U salone biennale di l'automobile hè unu di i più grandi eventi automobilistici di u calendariu cinese, è una occasione per i pruduttori internaziunali di vitture di mustrà i so ultimi prudutti in un mercatu sempre più cumpetitivu.

Per anni, a Cina hè stata u principale mutore di prufittu di l'industria mundiale, postu chì i cunsumatori lucali cercavanu u prestigiu di guidà e marche internaziunali.

Ma un miglioramentu marcatu di a qualità di i veiculi di e marche naziunali è di e start-up hà significatu una cuncurrenza più feroce, in particulare in u settore in rapida crescita di i veiculi elettrici.

Sempre più utilizatori sceglienu di abbandunà BMW è di rivolgesi à i veiculi à nova energia fabbricati in Cina. A perdita di parechji clienti in Cina hà un grande impattu nant'à BMW. È i pezzi di ricambio fabbricati in Cina stanu diventendu sempre più pupulari in u mondu.

 


Data di publicazione: 21 d'aprile di u 2023
WhatsApp